29.08/30.08

\Video, to beckstage z sesji, której efekty mam nadzieje niedługo będziecie mogli zobaczyć na blogu ;) (zdjęcie promujące widnieje już na FASHIONnow jak wrażenia heh?) Klinka ostatnich klatek na filmiku to wstęp do konkursu Cubusa, w którym 5 blogerek (na zdjęciach Bloo i ja) będzie rywalizowało o wasze głosiki. Więcej dowiecie się w pierwszej połowie września. Cubusowi chciałam podziękować za fajnie zapowiadającą się akcje. Natomiast wam siostrzyczki Krawiec :p jestem wdzięczna za miło spędzony czas w Galerii MOKOTÓW. Było zabawnie i jak zawsze fajnie zobaczyć znajome twarze po dłuższej przerwie.

Jeśli jeszcze mogę was o coś prosić? Mój fotograf stara się o wygraną w konkursie LINK, oraz blog Maffashion konkuruje z innymi na stronie Funfashion LINK. Będę wdzięczna za głosiki.






Wojtek, A&K Krawiec :*





CUBUS PROJECT





pics Bloo / click more



DeeZee Leopard Bamboo Ceasar Chestnut

CC SKYE ring Cocktailme





Mr. Little Jeans - Rescue Song (RAC Remix)







fot Plewa, godz 23, po całym dniu pracy/ zamknięcie stradivariusa





red shirt Stradivarius

shorts Romwe

vest DIY River Island

bag Reserved

No comments:

Post a Comment