041011 // Hair Rapunzel of Sweden

Długie! Tak! Firma Rapunzel of Sweden zaproponowała mi testowanie doczepianych markowych włosów. BA! Oczywiście, chętnie! Dziś doszła wielka przesyłka, włosy, kosmetyki do ich pielęgnacji i inne takie tam dodatki :))) DZIĘKUJE! Włosy są idealne!!! Ciekawe czy można je farbować? Myślę o lekkim "ombre" bo kilka dzni temu swoje włoski traktowałam rozjaśniaczem (na zdjęciu niżej w sumie nie widać różnicy, a pasma jeszcze nie są odpakowane to tylko przymiarka :) Och! Przygotujcie się! Ja jestem uśmiechnęita :D

Aby tego było mało skrzynka pocztowa ujawniła kolejny prezent. Tym razem marka Rimmel podarowała (pewnie nie tylko mi) najnowszy tusz do rzęs Lash Accelerator firmy Rimmel (śliczne to opakowanie!) Przetestuję i napiszę co o nim myślę. Odkąd pamiętam moje rzęsty są gęste i krótkie... ten kosmetyk podobno ma w sobie składnik wspomagający wzrost rzęs, efekty maja być widoczne po 30 dniach stosowania. To ciekawe :) XOXO

Von Paul Kalkbrenner - Aaron


Ring Modekungen / Romwe
Dress www.sheinside.com/

No comments:

Post a Comment