22.

Kolejna "zabawa" dzieki ktorej mozecie dowiedziec sie o mnie czegos nowego.
Byc moze polowe sami sie juz domysliliscie sledzac bloga.
Zabawa to "Happy blog" biore w niej udzial dzieki SoNo :* i ewibar
dzieki laski ;)
"Happy blog" polega chyba na wyliczeniu 10 rzeczy ktore daja nam szczescie? heh no ok zaczynam:

1.moi bliscy!
sa dla mnie wsparciem w mniej lub bardziej trudnych chwilach. mysle ze rodzina to najmniej interesowna "instytucja"(przynajmniej powinna taka byc) z tych nas otaczajacych.

2.internet.

daje mi mnostwo szczescia i dostarcza rozrywki. jest takim moim wielkim pudlem z zabawkami. oraz nie ma co ukrywac jestem od niego uzalezniona.

3.kazdy wolny dzien.
najlepiej taki dzien po ktorym wiem ze jest kolejny wolny ;)

4.jedzenie.

moje najszybciej i najlatwiej dostepne zrodlo endorfin ;)

5.powroty do domu.
nie wazne skad, nie wazne po jakim czasie "wszedzie dobrze ale w domu najlepiej" u mnie sie sprawdza niemal zawsze.

6.wspomnienia.

czesto wracam wspomnieniami do chwil do sytuacji ktore jeszcze raz chetnie bym przezyla. obecnie najczesciej wspominam mojego psa. odszedl miesiac temu, mialam go 17 lat i kochalam najmocniej jak chyba umiem.

7.muzyka.

nie rozumiem ludzi ktorzy nie sluchaja muzyki. muzyka jedt dla mnie jak tecza...nadaje takich barw niebu o ktore w normalnych warunkach trudno.

8. ubrania.
uwielbiam ubrania i wszelkie dodatki. nie ma co sie rozpisywac na ten temat. wszyscy wiedza tyle ile powinni juz wiedziec

9.dobre nowiny.
uwielbiam dowiadywac sie nowych, dobrych rzeczy u znajomych.
czasem moje zycie wydaje mi sie na tyle skupione w kilku miejscach ze takie radosne sytuacje w zyciu kilku znajomych otwieraja mi oczy na inne sprawy i prowokuja do myslenia ;)

10 czytanie komentarzy na blogu
oraz kolejne "obserwujace" osoby heh. w tej kwesti wszystko daj emi szczescie :) czasem nawet jedno napisane slowo poprawia mi nastroj. chetnie czytam wasze uwagi,bo jest to tak naprawde wyznacznik tego co myslicie o mojej "pracy".

Bylo nudno? heh napisalam wszystko z marszu. pewnie pozniej przyjda mi do glowy kolejne, wazniejsze "punkciki".

do zabawy wybralam urocza anies :)))

pozdrawiam!
ps. zdrowko nawet nawet





No comments:

Post a Comment