15.03

tak tylko wpadam pokazac jedna z moich trzech lumpowych zdobyczy :)

Chyba jestem szczesciara!!! znalazlam w lumpiku(w stosie ubran dzieciecych) ta mini. NOWA ! z metka :))) TOPSHOPOWA elastyczna mozna nosic wyzej(wysoki stan) i nizej... Aj aj i te 4zł :)))))
Przyznam(bez zachwalania sie wlasnoscia) ze jeszcze zadna widziana w sklepie nie urzekla mnie na tyle aby ja kupic. do tego ten kwiatowy przestyt :)))

sh'dowa mini wygrala :))))

Jutro zaprezentuje pozostale dwie :)))


firm_topshop,_sh, 4zł :)))))))))



Minimalnie_ekstremalnie
Lubie dziwne, czesto nietypowe, badz dla wielu nie praktyczne, brzydkie rzeczy :)
Heh podobnie jest i w tym przypadku, kiedy chodzi o wszystkie te podarte, obszarpane, wiszące bluzki, tuniki etc.
Strasznie podoba mi sie taka faktura tshirtu, widzialam w necie te mniej lub bardziej ekstrim. Wszystko kwestia osobistych refleksji i nastawienia do tego trendu.
Nie da sie takowych ubran nosic wszedzie(nie w PL).
Zestaw, zdjecia to moja faktycza wizja tego jak bym latem, podarta ubrala sie do ludzi(+szorty):P

Pzdr! :*










narzutka:_ZARA
Tshirt:_allegro DIY
buty:_Big Star




Lykke Li - Little Bit
Santigold - You'll Find A Way



Lady_Gaga_ft._Beyonce - Telephone
Mya - Ridin (SP Soul Remix)

No comments:

Post a Comment