25.06.11

Sobota, dziś opuszczam was i jadę na uczelnię. Natomiast jutro odbędzie się rozdanie nagród MODNE KREACJE, na którym niestety chyba mnie zabraknie :( Nie zdołam dojechać na czas.
"Stylizacja"? ...osobiście wole pisać "zestaw". To co dziś ubierzecie na siebie też w mniejszości będziecie określać mianem stylizacji tylko zwyczajnie ubiorem. Mogę natomiast uczepić się makeupu i włosów. Zdjęcia i video, (long video) były robione zaraz po innej sesji zdjęciowej (u Jagi Hupało przy nowej kampanii PHILIPSA(efekty myślę niedługo).
Zwyczajnie nie zmieniałam już znacznie tej strefy, tym bardziej, że mi się całość podoba :)

Przy okazji, TU jest pewnien Plejadowy tekst. Portal rozpisał się o blogach
(Alicepoint, paprocki&brzozowski, DOING REAL STUFF SUCKS Krystof Strozyna, ZIEŃ)
i był tak miły wspomnieć o mnie w jednym ważnym zdaniu.
Ok, szkoda, że tak oszczędnie, ale niech będzie ;)))) Wam pozostawiam tekst do oceny.

Życzę wszystkim udanego weekendu! Jltt


The Kelly Project ft. Emma - Wont Let You Go

Jody Watley - Midnight Lounge (MdCl mix)



pics Ł.Plewa
(click long VIDEO youtube)

buty DeeZee, bluzka MISBHV, szorty Romwe, kapelusz Jaga Hupało ;)


No comments:

Post a Comment