WARSAW FASHION STREET 2012 / mix


Chciałam jeszcze raz z całego serca podziękować Wszystkim którzy oddali na mnie głosy.
Jesteście NAJ! 
Rok temu nie mogłam odebrać nagrody, ponieważ zaliczałam ostatnie ważne egzaminy na uczelni. A teraz taki szok :D nie jedna, a dwie statuetki i to wszystko dzięki WAM obserwatorzy!:*
Chciałam raz jeszcze napisać jak mi miło i jak bardzo wdzięczna jestem, że ciągle tak mnie wspieracie i jesteście tak liczni. 
Oczywiści ucałowania należą się także Łukaszowi (Damn link) oraz innym zaangażowanym w MAFFASHION, bez których nie było by tak wielu zdjęć na blogu, niekiedy fajnych fryzur (Damian!!Dilan!!:*) oraz siły kiedy pojawiają się lekkie kryzysy czy zwątpienia. 
Raz jeszcze po 100kroć dzięki.
Juliett

sukienka B.Malewicz / buty DeeZee / dodatki LILOU, KOD / włosy Damian Siczek

torebka Mango / rajstopy Gatta / kapelusz (link)

No comments:

Post a Comment