KONKURS Maffashion Bershka Sport Collection!

WYNIK KONKURSU !
Jak zwykle wybór był bardzo trudny. Razem z Bershk'ą mieliśmy spory dylemat, gdyż wiele odpowiedzi jest genialnych i wartych nagrodzenia. Zwycięzca jest jednak tylko jeden. 
Lucyna naprawdę się postarała. Jej tekst był długi, ale wszystko w nim miało sens ;) i było pięknie ujęte.
Jeszcze raz serdecznie gratuluję!

lu_cyna@vp.pl

"Moda i sport idą w parze – to dla mnie oczywiste.
Udowodnię, co łączy je ze sobą – mam na to całą listę.
Wydaje się, że wspólnego mają niewiele
Lecz każdy już zauważył, że uzupełniają się jak piłka i Pele
Nie jest to nowość – wiele osób to zauważyło
Także i w Bershce sportowe cudo się pojawiło!

Po pierwsze- najważniejsze!
Sport wymaga głównie wygody- jest to podstawa.
Lecz czy wygoda równa się : brzydki dres i bluzka szmatława?
Jesteśmy kobietami – chcemy być piękne bez ograniczeń!
Czy idziemy na bal, czy pocimy się podczas ćwiczeń.
Oczywiście wygoda to bardzo ważna zaleta
Wtedy jak bogini czuje się każda kobieta

Po drugie – widzę po sobie to bardzo wyraźnie.
Ja ćwiczę intensywnie i codziennie – nie doraźnie.
Na początku w moich sport-ciuchach nie wyglądałam tak świetnie
Teraz już jestem smuklejsza – wyglądam dużo piękniej!
Te ubrania są mojego trudu wyznacznikiem
Widać po nich jak tłuszcz się spala – są „centymetrów licznikiem”.

Po trzecie – sport to dużo samozaparcia, monotonia niekiedy.
I wtedy się nic nie chce – zaczynamy ćwiczyć „od biedy”
Mam na to sposób, bo jestem zmotywowana!
Kolorowe, nowe, sportowe ciuchy – tak ubrana
pokonuję kolejne szczeble w swej drodze do celu.
Energetyzujące ubrania – nastawienie to zmieni każdemu!

Po czwarte – jedni ćwiczą w domu, inni idą na siłkę, pływanie,
fitness, czy też cokolwiek innego – mam tu swoje zdanie,
że fajnie nie tylko na treningu świetnie wyglądać!
Wszędzie wygodnie i pięknie swój styl życia manifestować!
W drodze na zajęcia, lub też wracając – po co się ograniczać?
Także gdziekolwiek indziej swoją formę podkreślać i pokazywać.
Sport to coś dobrego – coś czym warto się dzielić
Ten dobry zwyczaj rozmową, STYLEM, UBRANIEM powielić.

Po piąte – uważam, że nie ma nic lepszego niż pewność siebie
(Nie zarozumiałość , ani noszenie nosa wysoko w niebie)
Gdy jestem zadowolona ze swego ciała wypracowanego -
Założę coś ładnego – czasem nie sportowego
I widzę wyraźnie co sport daje mej modzie!
I czym moda przyczynia się w moim sporcie!
Bez jednego elementu to już nie byłoby to samo.
Czegoś by zabrakło, czegoś byłoby mi mało.
Po szóste – to mój argument z życia wzięty naturalnie.
Po treningu zmęczona, zlana potem marzę o wannie.
Jednak zawsze jeszcze przed lustrem stanę na chwilę
i uśmiechnę się do swojego odbicia mile.
Myślę, że pewnie progres niedługo będzie duży
Mimo, że ubrania są do prania i wyglądają jak po burzy,
to ilekroć później po praniu na nie spojrzę kątem oka,
to chcę być znowu tak zmęczona i ociekająca jak mokra kwoka.

Po siódme – sport jest MODNY – tylko spójrzcie na to!
Ile osób biega, skacze, pływa – jak pojawiło się lato.
Bardzo dobrze, że świadomość sportu i zdrowia jest większa.
I świetnie, że tak cudowne ubrania oferuje moja ukochana Bershka!
Zachęcenie do sportu jest bardzo korzystne i dobre.
Na każdym kroku zbiera plony godne.

Po ósme – sport jest różnorodny, każdy coś sobie odnaleźć może
Ubrania też! Spodnie, getry, topy, tuniki, kurtki buty – chętnie założę
Możemy wybierać, przebierać i w sporcie i w modzie – popatrzcie.
Wspólny mianownik i tutaj jest – jakie to fajne – przyznajcie!

Po dziewiąte – po aktywnym dniu będąc trochę zmęczonym,
ubrać się, iść na spotkanie z przyjaciółmi – być zadowolonym.
Na luzie, bez kreacji, szpilek, czy fryzur wyszukanych,
ubrać się na sportowo i odpocząć, wśród ludzi wyluzowanych.
Tak czasem trzeba – i tak czasem lubię czas spędzić.
Ciepły wieczór – pogawędzić, pośmiać się, zły humor odpędzić.
Sport dał mi powera, czas na miły odpoczynek
W bershkowych ubraniach idę na spacer, spotkanie, na rynek

Dałam swoją receptę na bycie zadowoloną z sobą bycia.
Udowadniając, że moda i sport polepszyły mi komfort życia.
Wygodnie i ładnie + aktywnie i zdrowo
To idzie w parze! Będziemy żyć „kompletnie”. I kolorowo! - Lucyna "


___________________________________________________________

Jakiś czas temu mogliście mnie oglądać w kampanii sportowej kolekcji ubrań marki Bershka. 
Tak jak wcześniej wspominałam... z całego świata firma wybrała 4 blogerów, 
którzy wzięli udział w projekcie U-BLOG. 
Ogromnie się cieszę bo została wybrana także POLSKA! To dla mnie zaszczyt i wyróżnienie, że mogłam w tym uczestniczyć i nas reprezentować. Przez 5 dni, od rana do nocy, towarzyszyła mi spora ekipa ludzi i kamer. 
Efektem finalnym jest cykl 4 krótkich filmików, ukazujących trochę moje życie, 
to co czym się zajmuję, co mnie inspiruje... pokazuje mnie :) 

Jeśli natomiast dobrze pamiętacie stylizacje Bershka Sport Collection, mam dla Was prezent :))) 
Otóż, możecie wygrać ubrania (cały look!) z poniższego zdjęcia :) 


Musicie tylko odpowiedzieć na pytanie: 

- Dlaczego moda i sport idą w parze? 

Autor(ka) najciekawszej odpowiedzi otrzyma zestaw(fot) Bershka ze Sport Collection (link
- Odpowiedzi wpisujcie w komentarzu przy tym poście. 
- Pamiętajcie aby podać swoje imię i adres mailowy.
Macie czas do 06.06.13
Powodzenia!

No comments:

Post a Comment