19.09 / BDAY BDAY BDAY party!

'26'... liczba mało wyjątkowa, dlatego za specjalnie nie było planu świętowania 'jej' (rok wcześniej link)
Wyjazdy, milion spraw, brak jednego wolnego dnia... koleje powody przez które 'oddalałam' opcje obchodzenia urodzin. 
I wtedy... wszystko zorganizowali znajomi!
Najpierw kameralna impreza niespodzianka, potem pomoc i zajęcie się dosłownie wszystkim przy organizacji urodzinowego party!
 Jesteście cudowni! Dzięki wam mój cały ubiegły tydzień był wyjątkowy. 
Na wstępie chciałam ogromnie podziękować MOMU i Maćkowi Żakowskiemu za inicjatywę i super miejsce gdzie odbyła się impreza. Wielki i pyszny 'maffefkowy' tort był prezentem od 'Misianka' (Łukasz Bromski) dziękuję!!! Oczywiście za %  odpowiedzialna była Wyborowa/Pernod Ricard :). Za dobrą muzykę podczas całego wieczoru dziękuję Jędrusiowi Kovvalskiemu i Kocurrowi! Mih, Wujaszek Liestyle*, Wolka :***!!! 
 Szczerze? Kiedy przyjechałam niecałe 3 lata temu do Warszawy, znałam jedynie dwie osoby... 
Nie przypuszczałam, że poznam tu tylu fajnych, przyjaznych ludzi, znajomych, a nawet przyjaciół (nie nadużywam nigdy tego słowa).
  Powinnam wszystkim gościom, znajomym, bliskim, z osobna podziękować za wspaniały wieczór! :*
Ale także WAM obserwatorzy za tak liczne życzenia, dedykacje, zdjęcia i maile!!! 
To były moje najdłuuuuższe i chyba jedne z fajniejszych urodzin jakie miałam. Całuje! 

 The Temper Trap - Miracle (Cody Daze Rework) 

pic Tom Chadziński

white dress TopShop, belt h&m, RiverIsland (Rihanna) dress, shoes Rachel Zoe, hair Tekstura

No comments:

Post a Comment